Gyakran ismételt kérdések és válaszokAndroid 7.0 és kisebb verziószámú rendszerTekintettel arra, hogy a Google az Android 8.0 operációs rendszernél korábbi kiadásokat már nem támogat, sajnos nem lehet a 7.0 vagy korábbi verziókra biztonságosan működő alkalmazást fejleszteni. A Laptapir alkalmazásba számos olyan funkció és plugin került beépítésre, amely a korábbi Android verziókban már nem működne. Megértésüket köszönjük! Ismételt bankkártyás fizetésen kívül van-e más mód a díjfizetésre?Utalás vagy egyszeri bankkártyás fizetési módot is lehet választani: https://laptapir.hu/ajandekkartya Hogyan juthatok hozzá a Chip magazin DVD tartalmához?2020/11-es lapszámtól kezdődően, minden CHIP lapszám mellett – ha megnyitja olvasásra a webböngészőben – a bal felső sarokban megtalálja az egyedi kódot, amellyel a dvd.chiponline.hu oldalon le tudja tölteni a dvd tartalmat és egyúttal ESET kódot igényelhet. FONTOS! A kód maximum 3 hónapra visszamenőleg érvényes, korábbi lapszám esetén már nem használható. Hogyan tudom megosztani az előfizetést a családtagokkal?Egy előfizetéssel egyszerre 5 eszközön tudja használni a szolgáltatást. A megosztáshoz ugyanazokat a belépési adatokat (email cím + jelszó) lehet megadni a családtagok részére is. Hogyan tudom letölteni a lapokat?Android és iOS applikációban lehetősége van letölteni a lapokat a rendszerben, hogy offline is tudja olvasni. Egyszerre 10 lapot tud lementeni, ezeket utána törölheti a mentettekből, hogy újabb lapokat is hozzáadhasson. Webböngészőben nincs lehetőség offline olvasásra. Miért drágább a havidíj, ha iOS In-App Purchase-n keresztül fizetek?A havidíjhoz az Apple hozzáteszi a jutalékát. Azt javasoljuk, hogy a laptapir.hu weboldalon fizessen elő havi 1490 forintért. A regisztrált email címmel és jelszóval pedig ugyanúgy használhatja az alkalmazást, mintha azon belül előfizetett volna. Hogyan tudom megváltoztatni a regisztrációkor megadott kártya adatokat?Tekintettel arra, hogy kártya-adatokat sem a Laptapir, sem a bank nem tárol, így a módosításra nincs lehetőség. Az adott előfizetési időszak lejártát követően a fiókjában megjelenik egy ’Előfizetés aktiválása! Előfizetés’ üzenet. Az előfizetés linkre kattintva újra elő tud fizetni, immár az új bankkártyájával. Mi történik, ha sikertelen az előfizetési díj automatikus kifizetése?A bankkártyás fizetés sikertelenségének számos oka lehet, amelyről részletes információt itt olvashat: https://www.cib.hu/Maganszemelyek/biztonsagi_tanacsok/internetes_kartyas_fizetes.html, a Sikertelen fizetések és teendők részben. Kártya és számla jellegű hiba esetén Önnek kell intézkedni. Kapcsolati és technikai jellegű esetén érdemes újra megkísérelni a fizetést. Sikertelen fizetés után a Laptapir rendszere emailt küld Önnek. Ha nem sikerül a fizetési problémát elhárítani, akkor az előfizetési időszak lejárata után a bejelentkezést követően megjelenik az ’Előfizetés aktiválása! Előfizetés’ üzenet. Az előfizetés linkre kattintva újra elő tud fizetni, immár az új bankkártyájával. Bankkártyás fizetéssel kapcsolatos problémákAz Európai Unió erős ügyfélhitelesítési irányelvének (PSD2) megfelelően változhat az online bankkártyás fizetés jóváhagyásának menete. Ha fennakadást tapasztal a fizetési folyamat során, kérjük, tájékozódjon a változásokról a bankkártyáját kibocsátó banknál. Hogyan működik a havonta megújuló bankkártyás fizetést?Az ismétlődő fizetés lehetővé teszi, hogy egy szolgáltatás ismétlődő díja (pl.: előfizetések, rendszeres szolgáltatási díjak rendezése) a kereskedő kezdeményezésére automatikusan megterhelésre kerüljön a vásárló kártyáján. A kártyabirtokos előzetes hozzájárulásával a bank az első fizetés alkalmával egy biztonságos környezetben elmenti a kártya adatokat és a következő alkalommal már a kereskedő is képes erre hivatkozva terhelni a kártyát. A laptapir.hu oldal és üzemeltetője az Ön kártya, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Hogy igényelhetek számlát az előfizetésemről?Ismételt bankkártyás fizetés esetén automatikusan nyugta készül, amelyet webböngészőben, a profiljába belépve a Nyugták / Számlák menüpontban megtekinthet. Amennyiben számlát igényel, a fizetés előtt (vagy később, de ebben az esetben az első fizetésről nyugta készül) a webböngészőben, a profiljába belépve, a Számlát kérek csúszka bekapcsolásával és a számlázási adatok megadásával tud eszközölni. Hogy tudom szüneteltetni az előfizetésem?Előfizetése lemondását webböngészőben bejelentkezve tudja megtenni, a jobb felső sarokban a nevére kattintva, majd a "Profil" feliratra. Ekkor megjelennek az előfizetői beállítások oldal, és a "Előfizetés szüneteltetés" feliratra kattintva felfüggesztheti előfizetését. Tekintettel arra, hogy minden folyamatot a felhasználó tud kezelni, nincs módunk emailben vagy telefonon fogadni és intézkedni a szüneteltetés ügyében. Hogy működik az ajándék-előfizetés vásárlás és aktiválás?Ajándékkártyája kiválasztása és megvásárlása után kiküldünk Önnek egy kódot a regisztrációkor használt email címre, melyet utána a Profiljában (jobb felső sarokban a nevére, majd a legördülő "Profil" feliratra kattintva) tud felhasználni, így aktiválva előfizetését. Utalás esetén manuálisan kell feldolgoznunk a fizetést, amelynek átfutási ideje 3-5 munkanap. A fizetés rögzítését követően emailben elküldjük az ajándékkártya aktiváló kódját. (Ugyanakkor sajnos azt tapasztaljuk, hogy néhány levelezőrendszer levélszemét mappába helyezi az értesítő levelünket - a gmail a promóciókba szokta - vagy megérkezni sem engedi. Kérjük, hogy amennyiben 3 maximum 5 munkanapon belül nem kap tőlünk aktiváló kód emailt, írjon az info@laptapir.hu email címre és azonnal intézkedünk.) Az ajándékkártya egy éven belül nem évül el, az aktiválás a vásárlást követően akár egy - két hónap múlva is megtörténhet. Mit tegyek, ha nem vagy nem jól működik az applikáció?Az applikáció működését folyamatosan, több eszközön teszteljük. Ennek ellenére előfordulhat, hogy bizonyos esetekben nem vagy nem rendben működik. Ebben az esetben kérjük kövesse az operációs rendszer gyártójának intrukcióit. Android alkalmazás esetén: Nem működő, telepített Android-alkalmazással kapcsolatos hibaelhárítás iOS alkalmazás esetén: Ha az egyik telepített alkalmazás váratlanul bezáródik, nem reagál, vagy nem nyílik meg Ha nem találja az alkalmazásokon belül megvásárolt elemeket Hogy tudom eltüntetni az alkalmazásban a megnyitott magazin alul megjelenő indexképeit, amelyek eltakarják az oldalt?A megnyitott oldalra koppintással eltűnik. Újabb koppintással megjelenik. További kérdések esetén:Email cím: info@laptapir.hu |